€:4,9769 $:4,7307
|
Intrebari frecvente:
Acest serviciu este gratuit?
Se mai foloseste termenul facturi fiscale?
Cum se numeroteaza facturile?
Unde gasesc un model pentru facturi?
Cum pot sa modific grafica facturii?
Exista o versiune offline pentru aceasta aplicatie?
Mai pot folosi vechile facturi fiscale?
Cum pot sa-mi salvez datele mele (clientii/facturile/chitantele) pentru a face o copie de siguranta(backup)?
Incerc sa tiparesc o factura/chitanta si nu pot sa printez. Ce pot sa fac?
Am modificat sablonul pentru factura/chitanta dar cand incerc sa tiparesc aceste modificari nu apar. Ce trebuie sa fac?
Cum pot sa creez rapoarte pe datele mele din facturi?
Am o intrebare de contabilitate, pot sa v-o adresez?
Vreau sa-mi fac reclama pe acest site, cum procez?
Acest serviciu este gratuit?
Da.
Se mai foloseste termenul facturi fiscale?
Termenul de facturi fiscale nu este folosit in UE. La noi, incepand din 2007 Conf. art.155 factura este documentul justificativ pentru deducerea TVA si nu factura fiscala.
Daca mai aveti facturi fiscale acestea se pot folosi pana la expirarea stocului.
Cum se numeroteaza facturile?
Conform normelor de aplicare (anexa 4) factura sau facturile se numeroteaza conform unei decizii interne in care veti specifica primul numar de factura , formatul (cate cifre, daca are in componenta si litere) precum si persoana
care va fi responsabila de gestionarea numerelor de facturi. Decizia va fi semnata de catre administratorul firmei. Pe site-ul nostru exista un model pentru decizia interna prin care se stabileste numarul/seria facturilor aici
Unde gasesc un model pentru facturi?
Daca mergeti in meniul facturi puteti adauga o factura si rezultatul poate fi salvat si folosit ca factura model.
Cum pot sa modific grafica facturii?
Se poate doar daca aveti cont. Dati click pe 'Sabloane' si apoi click pe tiparul de factura sau chitanta. Apoi puteti muta fiecare element de pe factura, puteti sa adaugati altele noi sau seta alinierea sau dimensiunea fontului. La sfarsit trebuie sa salvati si tiparul-ul si apoi sa salvati elementul din pagina principala 'Salveaza tipare'.
Acest modul inca nu este complet. Dar puteti sa modificati elementele unei document foarte usor. O sa imbunatatim acest modul in mod continuu.
Pentru a adauga o linie trebuie sa adaugati un nou element si apoi bifati 'Linie' in atribute, miscorati pana la limita o dimensiune folosind tasta SHIFT. Acest element va aparea pe factura.
Exista o versiune offline pentru aceasta aplicatie?
Deocamdata nu. Dar pe viitor o sa incercam sa oferim si o astfel de versiune.
Mai pot folosi vechile facturi fiscale?
Da, vechile facturi fiscale se mai pot folosi pana la epuizare stocului.
Cum pot sa-mi salvez datele mele (clientii/facturile/chitantele) pentru a face o copie de siguranta(backup)?
Intrati in contul dvs. si apasati pe 'Exporta date XML'.
Incerc sa tiparesc o factura/chitanta si nu pot sa printez. Ce pot sa fac?
Sunt 2 optiuni, puteti descarca documentul folosind 'Descarca PDF' si apoi sa-l tipariti folosind 'Acrobat Reader' sau alt program de documente PDF. A doua varianta ar fi sa va instalati ultima versiune de Acrobat Reader de la http://www.adobe.com pe orice sistem de operare folositi.
Am modificat sablonul pentru factura/chitanta dar cand incerc sa tiparesc aceste modificari nu apar. Ce trebuie sa fac?
Salvarea sabloanelor se face in 2 etape:
- Deschideti un sablon. Modificati elementele dorite. Salvati sablonul. Aceasta salvare nu transmite datele catre server, ele se transmit in fereastra de sabloane din care s-a pornit editarea.
- 'Salvati Tipar' va salva pe server modificarile facute, acestea aparand in noile facturi/chitante tiparite.
'Incarca Originalul' reface sablonul la forma initiala creata de noi, doar dupa salvare folosind 'Salveaza Tipar'.
Pe viitor acest mod de lucru se va simplifica si mai mult, iar editorul va fi imbunatatit sa permita mult mai multe setari. Probabil cand modulul de documente va fi activat.
Cum pot sa creez rapoarte pe datele mele din facturi?
Avem in lucru un modul pentru raportari.
Am o intrebare de contabilitate, pot sa v-o adresez?
Noi suntem firma de software, dar pe viitor incercam sa gasim un partener care sa raspunda acestor tipuri de intrebari.
Vreau sa-mi fac reclama pe acest site, cum procez?
Contactati-ne! Pretul unui banner cu backlink variaza in functie de pozitie, dimensiune, etc. Negociabil.
|
> 6.200 firme
> 640.000 Facturi
> 57.000 Chitante
> 125.000 Clienti
12 Martie 2024
Lucruri de stiu pentru E-factura:
* Legarea contului de aifacturi.ro de anaf, are o perioada de expirare de 30 de zile. Asta insemna ca odata pe luna trebuie sa va relegati conturile de anaf. Data exact a expirarii va fi afisata pe butonul 'facturi'.
* Platitorii de TVA trebuie sa isi puna in "Contul meu" si RO (fara spatiu) in fata la cui, ca altfel aplicatia ii ia ca neplatitori de TVA
* Clientilor externi trebuie sa le punei la CUI si identificatorul de tara (BG, PL, etc)
* Incercam sa aducem modificari, si sa dam erori mai umane in caz ca ceva nu merge bine, dar important e sa cititi erorile cu atentie, pentru ca erorile de la Anaf sunt incredibil de greu de descifrat.
9 Noiembrie 2023
Am implementat webservice-ul de la ANAF pentru factura electronica.
Acum o factura se poate descarca XML, PDF, se poate incarca la ANAF, se poate urmari statusul ei (daca este ok si receptionata de ANAF),
se poate vedea lista facturilor trimise intr-o perioada de timp.
Pentru a va folosi de aceasta functionalitate aveti nevoie de cont ANAF pe baza de certificat digital.
Puteti sa va legati contul de aifacturi.ro de contul de SPV de la ANAF, printr-un singur click, sau sa va setati manual in cont tokenul de autorizare obtinut prin alte aplicatii.
Tokenul obtinut de aici se poate folosi in orice alte aplicatii.
Mai multe detalii aici.
Incarcarea facturilor in SPV va fi obligatorie de la 01.01.2024.
10 Iul 2022
Acum facturile se pot descarca si in format electronic XML (beta). Acum acest format este obligatoriu pentru B2G, si va deveni obligatoriu pentru B2B.
Mai multe detalii aici.
In contul meu a aparut un camp nou, Nume firma, care va ajuta sa va setati numele complet la firmei pentru factura electronica
24 Iun 2019
Acum aifacturi.ro scoate bonuri compatibile cu casele de marcat Datecs prin driverul gratuit DUDE. Se foloseste o mica aplicatia disponibila la noi pentru automatizare. Doritorii o pot cere.
15 Sept 2016
Avem un update nou: se pot tipari 2 facturi per pagina, raportarea de facturi acum face si total in RON plus alte mici reglaje.
2 Iunie 2015
Reducerea TVA nu afecteaza functionarea aifacturi.ro. Fara sa modificam nimic pare ca functioneaza.
Vezi toate stirile
2 Decembrie 2013
Acum se pot tine NIR-uri si Bonuri de casa direct din aplicatie, stocul este mult mai precis la 3 zecimale, si 3 subdiviziuni. Aveti posibilitatea sa scoateti bonuri fiscale pe casa de marcat fiscala (momentan doar SAPEL).
2 August 2013
Acum daca pe factura e pus TVA 0 apare textul 'scutit', si la coloana de TVA apare '-'.
12 Ianuarie 2013
Am actualizat aifacturi.ro cu o mica modificare: la facturi se poate seta 'TVA LA INCASARE'.
12 Noiembrie 2012
Am actualizat aifacturi.ro cu noi functionalitati: meniu, tva setabil per serie din facturi, data contabila, total factura direct in liste, liste rapide pentru facturi din anumite categorie, nou status la facturi 'neincasabile' si alte mici ajustari.
|